7/10/2010

Dog run and puppy class


We took guinness to the dog run.
We were put into the big dog area since Guinness is so wild.
Although there was no other dog in the big dogs area, Guinness kept on barking at dogs in the small dog area.

It was quite embarrassing as usual. He is getting famous at that place.
We later joined a puppy class orientation where Guinness kept on barking like hell.

今日はドッグランに行きました。小型犬であるにも関わらず、大型犬のエリアに入れてもらいました。そこには他の犬はいなかったのですが、隣の小型犬エリアに犬にずっと吠え続けていました。

いつもながら大変恥ずかしい思いをしました。ここでは結構有名人(犬)なりつつあります。その後パピークラスに出たのですが、そこでもまた吠えまくりでした。

No comments:

Post a Comment