6/27/2010

We found Guinness's grandma! ギネスのおばあさん発見!

We were browsing the internet last night and accidentally found Guinness's grandma!
She really looks like Guinness and that was how we spotted her. There is this Border Terrier site and there are photos of Border Terriers and their names, birth date.
Her name matches the name of Guinness's grandmother on the pedigree certificate and the photo was linked to Guinness's breeder.
Border Terriers are not common in Japan, so this could happen. We were quite surprised, though.

昨夜インターネットを見ていたら、偶然ギネスのおばあさんを見つけてしまいました。ギネスにそっくりなので気づきました。ボーダーテリアのサイトがあり、そこに写真や誕生日などがのっていて、ギネスの血統証を調べたら、名前が一致しました。写真がギネスのブリーダーにリンクされていました。珍しい犬種なので、こういうこともあるのでしょうか?びっくりしました。

No comments:

Post a Comment