4/11/2010

Guinnessが来た


今日ギネスを迎えました。最初はおとなしかったのですが、お昼寝をしてご飯を食べたころから俄然元気になりました。
まだ生後50日くらいの男の子です。4才の娘もうれしそうに遊んでいます。

ボーダーテリアという犬種は知らなかったのですが、お店で見かけて日本では年間数頭しか登録がない犬種と聞き、興味を持ちました。娘もすごく気に入ったようで、店を出るときに泣いていました。しばらく家族で検討した結果飼うことになりました。

結構元気そうなのでこれからの成長が楽しみです。

Today we brought Guinness home. Border Terriers are quite rare in Japan.
I heard that only eight of them got registered this year. That's one of the reason we were attracted to him, especially our daughter.
He seems to be really energetic. I am looking forward to see him grow.

No comments:

Post a Comment